今朝8點鍾就彈起身喇...叫埋威威起身都唔知幾多點...跟住就
搞野呀搞野呀....搞完都成9點度喇...落到去急急腳行過輕鐵
站...見到威威...我地搭呠呠去西鐵站...去到雞翼都到左喇...
跟住又話阿張寶寶黎...又話雞翼老公黎....又等下又打下電話
比佢地...點知張寶寶話唔來...雞翼老公又唔知屎左去邊....我
地就唔鬼理喇...搭居走人....阿婆就係朗屏西鐵站等我地喇...
落左居之後係度搵阿婆...原來係離我地唔遠既地方....有一個
著住條超短褲既13歲既女孩子....由下至上望過去....發現佢
冇天使既面孔..但係擁有一張貌似阿婆既面孔...原來真係阿婆
黎既....跟住我地就行行行行行.....行去佢屋企喇....好鬼屎熱
呀....上到阿婆屋企..拿拿聲開冷氣....涼返d....跟住我地就開
始....唔係開始做功課....係開枱呀....呵呵^^正呀正呀....4
條友係到打麻雀...打呀打呀....唔知邊個食得最多呢...唔知幾
點既時候...jimmy生打比威威....話佢黎喇喎...跟住我地繼續
打麻雀...係呢段時間都唔知個豬兜打左幾多次黎...真是的...
唔話佢豬兜都唔得喇...then豬兜jim黎左喇...打多陣麻雀就
冇打喇...威威就係度打機機...我就係度陪佢...跟住雞翼兩公
婆and阿婆就係出邊睇蝦你波特....熄晒燈...方屎人唔知佢地
係出邊.....咩咩...到左唔知幾多點...寶寶又話來....貢我地落
去接佢順便就買野上黎食...接完寶寶之後阿婆又話要去交
租...搞完一輪就決定陪埋佢去先...點知去到話12:30前先有
得交...無奈呀無奈....跟住就go左ok買野食喇....買左個
pizza...返返阿婆屋企就開餐喇...一路食一路睇蝦你波特....
又熄燈....食完and睇完之後就開始做功課喇真係...我好乖咁
拎左d功課出黎....放左係枱面....跟住就冇掂過d功課喇....搞
下搞下...又到左3點...寶寶話要返歸喇喎....咁我地又唔想
走住....跟住阿婆and雞翼兩公婆就送左寶寶走...我同威威就
係度睇電視....冇計喇...我呢d懶人唔多想行....又要搵人
陪....過左唔知幾耐之後佢地又返來囉...跟住又係度睇電視...
好鬼悶呀...又唔想做功課....又好眼訓喎...就訓左陣喇...訓下
又睇下電視咁喇....就到左5點半度喇...我地就走人喇...阿婆
送到我地去西鐵站就走左喇...行得鬼死咁快...約左人麻...又
唔遲得喎...唔行得快d點得呀...kaka^^then搭呠呠歸家喇..
返到去玩陣電腦就食得飯喇....食完飯洗完碗就繼續玩電腦打
日記喇.....
文章分類: 未分類




