| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
| 2006-08-18 |
今天去了幾個地方,,很累哦...><
看見屈臣氏水樽上印有側田,,可是這800ml水樽實在是不便攜帶,,還是暫時不要買了...!!

|
| 刊登時間:2006-08-18 11:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 18 日 星期五  |
| JuStiN x 15/16 * |
側田上咗15/16哇,,今日只係播咗少少有佢嘅片段,,幸好果陣我有留意電視...^^"
呵呵,,佢同Stephy一組,,聽日,,可能睇唔到喇,,我唔要出街呀...><!! |
| 刊登時間:2006-08-18 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
| 2006-08-17 |
今日好乖,,下晝都喺屋企做咗聆聽....^^"
4頁,,話咁快就搞掂晒,,中文,,做咗應該有一半lu...>v<
.
..
...
....
.....
......
.......
......
.....
....
...
..
.
今晚去咗Swim,,今年的第一次,,總算係冇浸死到番倒黎...=.=''
很多很多人哦,,同小花上咗去條滑梯度,,喺上面不斷食風,,有幸2次都有人讓....小花係令女,,果然係唔同D...XDD"
去到中段,,比某幾個死仔恰我,,嗚....蝦女仔的....T^T
期間,,因蜜峰的出現,,令我跟小花失散了,,蜜峰的存在實在是美中不足....><
剛才,,睇咗某人的日記,, "蘿蔔頭大戰" ,,笑死我了,,搞到我又想睇...KAKA....^^"
而家,,好攰好攰,,今晚要早D訓哦...>W< |
| 刊登時間:2006-08-18 12:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 17 日 星期四  |
| 情歌...>3< |
岩岩睇咗情歌嘅MTV,,一開頭就彈咗一句嘢出黎....
"我們需要水,,亦都需要愛"
哈哈,,講得岩吧,,成個MTV都冇咩特別,,係影D人喺度淋雨...
不過睇到中間D人就拎住支屈臣氏嘅水黎飲,,飲咗幾秒,,超無奈囉,,擺到明係賣廣告姐...><
如果成個MV冇咗呢PART,,一定好好多啦...>~<""
又或者,,佢跟本唔會咁拍....
HOWEVER,,情歌好聽喔.......>3< |
| 刊登時間:2006-08-17 04:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 8 月 16 日 星期三  |
| 2006-08-16 |
距離暑假的完結,,只剩下半個月,,不想上學,,不想做功課,,不想早起........T_T
今日,,冇咩特別,,DL 戀愛初歌電影原聲大碟,,琴日DL咗好奈都唔掂,,冇得聽....><
今次就用咗其他人比我的LINK,,DL咗成3個幾鍾,,之後仲要係聽唔到,,激死.....
之後上某某網站,,用咗5MIN左右就搞掂咗,,我琴日記得呢個網咪好囉....-3-''
跟住,,仲要比我搵番聽商台個網,,我琴日記得咪聽到側田囉....>/\<
側田佢都16幾CM呀,,我唔制,,我都要高D.....>W<
睇番美女廚房,,有側田又有基仔...^^"
側田同基仔都要娶蔡少芬呀,,我唔制,,我又要上去煮嘢食....><....側田仲同佢講咗我愛你TIM呀....
D美少女廚神仲可以喂佢地食嘢....>< 見到KARY搞成咁,,慘慘,,不過我上去都唔方好過佢.......-.-'''
要停學結他了,,要到番學果陣先至再學番.....呢排....懶咗喇....我要加油......>3<" |
| 刊登時間:2006-08-17 12:50 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | ... | 136 | »
|