呢個夢..好勁..我可以返到之前..任何一年..任何一個時間..不過好驚..好驚如果無lala返唔到..咁咪好可憐..
我返到好多個地方..不過..我正係見到幾個人..小學班主任陳汝勝老師..係夢到..我問佢..中國係幾多年先有..佢答..1630..當然..呢個
答案係錯- -"..但佢係夢到真係咁同我講..返左好多個地方之後..諗諗下..硬係好似仲有一個地方..時間未去..
記起..係2006年12月31日..當我記起個陣..我岩岩想返去個陣..唉..比個電話嘈醒..嫲打電話黎叫我返學..down哂..注定..個天..
發夢都唔比..咁殘忍既..?
抱住一個..唔知點樣ge心情..返學..出門口..要行樓梯..我日日都咁..今次幾恐佈..我一個人行..但就聽到有第2個人ge腳步聲..
..心臟唔好..死人大佬..之後仲勁..聽到樓下有聲.但就咩見唔到..
今日好大聲咁鬧個同學..低死..遲早要有大wo野發生.."
放學..上埋最後一堂..開心..可以快d返到屋企..但係又有小小唔想返..返到去..又點..呢個家無意思..返到去..咪又係一個人呆係到..
唉..出到班門口..諗諗下..係wo..講好左今日陪婉文打波..見佢唔到..去次所..出返黎..見到佢..哈..竟然話要合唱團..無奈..
女人係咪都係咁..令人最無奈..最憤怒..不過無乜嬲..因為陪佢打波..之不過係一個借口..
佢話..都仲有時間可以打一陣..咁好..同佢去左籃球場到..場就有..不過無波..婉文話..無得打la..你走la..我話..遲左la..無車..又
要等到5點幾..如果唔係要陪你..我一早走左..之後佢答左一個我估到ge答案..唔係你陪我..係我陪你喳..
我扮唔知咁..問點解..之後佢講d野我都係估到.....知你唔開心..陪你喳..ha..我太了解佢..
我無咩唔開心..之不過..我都唔知呢種係咩心情..正係知唔想笑.."
婉文去左合唱團..我就返到籃球場..呢家先有波打..唉..如果早d咪好..發覺自己屎左好多..點解..我仲去打咩比賽..3月14..有比賽..
咁pk..情人節..咁岩ge..係lo..打波個陣..比人撞左下..隻腳痛痛地..一直咁痛..無理佢..打波就一定會痛..唔痛打黎做咩- -"..
返到屋企..換3..見到..哇..流哂血..無奈..不過仲都係無理佢..流就流..流死佢..脆弱的我..不會再讓任何人傷害我..只有你可以.."
|