ts02162007 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
O°o★伽藍﹏*小天使之家
也許•我一直活在過去中
也許•我是為一個微不足道的諾言而活
但這有什麼不好?我至少擁有過去•
至少擁有可以遵守的諾言•
總好過什麼也沒有
 
 
我 的 資 料

暱稱: O°o★伽藍﹏*
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-12-28
2008-12-01
2008-09-28
2008-08-04
2008-07-24
日 誌 分 類
全部 (21)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 21
留言總數: 15
今日人氣: 0
累積人氣: 1382
RSS Feed
2008 年 2 月 26 日  星期二   陰天
   
2008-02-26 無奈

今日又一天了...但我個心就好似過左好慢長既一日...心...好似落極都落既雨...唔停咁...
呢個一星期發生既野...太多了...完全是我負擔唔到既野...我眼見朋友都一個個分離...分
開2堆人...個心又記起果時的野咁...好難受...講真...唔想再睇見咁囉...我去到邊堆...邊
堆都會有好多問題...好想去解決...大家開開心心...但到最後...都係見到大家面阻阻...平
時有講有笑...到今日見面就似仇人咁...唔想再睇到囉...有時係到會諗...如果唔洗守行為
既話...今時今日會唔會係咁呢...情人既分手...朋友既分挀...家人既失望...兄弟既反面...
通通都係我身上一次過發生...講真...好辛苦...唔想再去理會...因為頂唔順...唉...
但係...諗左好耐...都唔知自己怎做好...到最後都係想自己一個人揪身離開...當咩都睇唔
到...咩都唔知道...咁做我都係覺得最好...自己一個人條路自己行落去...唔怕會比人出賣
...唔怕要接受分離...唔怕會自己心軟...己不關係...己不勞心...係就係會孤單的...但人生在
世...為既係咩呢...味又係自己...再多小小...為埋家人...正正常常咁...唔好再行差蹅錯...
直到死果日...都係自己一個...唔洗人地傷心...麻煩...對得住天地良心...輕輕的來...輕輕的
走...唔係最好咩...


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 ts02162007 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]