又一天是嘈吵開始的...一日係咁...幾日都係咁...好想有一日係安靜架...今日又同老母嘈錢...
個問題係...嘉里果到冇比電話我丫嘛...唔係我有錢唔想拎...係佢地都冇打比我...我又怎拎的
錢番黎比你睇姐...就係咁又嘈左一朝...冇咩心機番工...所以今日又請左假...好無奈囉...想搵
個份工...但呢份工就真係好書服...番9放5...咁正既工係邊到搵姐...但有時真係要諗下呢份工
學到的咩呢...我想份工係可以學野架囉...老婆仔番工就番到死死下...番1點放11點...但都仲
係晚上上黎我到搵我...只係為左見我一面...但衰在成日都亂諗野...成日覺得我為左佢好辛苦
...但講真...就算今時今日冇我現任女朋友係到...我都係咁辛苦架啦...但我唔會係琪琪面前辛
苦...因為唔想佢擔心...最多都係唔開心果時搵佢講幾下...但個衰女成日叫我分開...但個心又
唔舍得我WOR...真係比佢激死...但咁都唔錯丫...起碼佢會專一...就算唔鐘意都會直接講出黎
...佢都算係香港小有既專一排啦...我而家身處係佢屋企...睇住佢訓覺...就覺得佢好似...(一件
公仔)咁訓左係到...想插2支快子落去玩~哈X2 今日就寫到呢到啦~
分類: 未分類 |