ts02162007 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]
   
 
O°o★伽藍﹏*小天使之家
也許•我一直活在過去中
也許•我是為一個微不足道的諾言而活
但這有什麼不好?我至少擁有過去•
至少擁有可以遵守的諾言•
總好過什麼也沒有
 
 
我 的 資 料

暱稱: O°o★伽藍﹏*
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...
 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最 新 日 誌
2008-12-28
2008-12-01
2008-09-28
2008-08-04
2008-07-24
日 誌 分 類
全部 (21)
訪 客 留 言
最近三個月尚無任何留言
最 近 訪 客
最近沒有訪客
每 月 文 章
日 誌 訂 閱
尚未訂閱任何日誌
我 的 好 友
我 的 連 結
尚無任何連結
日 誌 統 計
文章總數: 21
留言總數: 15
今日人氣: 5
累積人氣: 1390
RSS Feed
2008 年 3 月 15 日  星期六   晴天
   
2008-03-15

今日係同老婆仔一個月既日子啦~話咁快就一個月~呢個月都發生左好多好多野~老婆同我都發左好多好多脾氣~更加可以講係嘈左好多好多交~講笑既話可以話係洗左好多好多錢~(呢個講笑既) ~  不過...今日既我...居然諗唔到可以同佢去邊到行下...做的咩...冇計啦...我又要守老感...唔係既話好多野都做得...唔洗下下要9點9番屋企...呢家野講真...對我老婆辛苦的囉...佢又要掛住我...但我又唔係成日係佢身邊...~不過都有野開心既...老婆話自己開始有心去搵野做...我都仲係搵緊一份學到野既工做...而家呢份工太得閒又學唔到野...又唔係多錢...所以我就搵工轉啦...今日老婆仔生暗倉...有的想(必)左佢...但諗諗下都係唔好...怕佢會留(la)係個面豬(登)到...而家老婆豬係到汁屋...掃緊垃圾...但我覺得佢係到搵垃圾掃多的...的垃圾怎掃都有既=_="

(p.s)  今日係講老婆架咋~朋友們~今日冇你地份丫


分類: 未分類
 [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]




訪客留言 (返回 ts02162007 的日誌)


傻欣~ 於 2008-03-18 11:07 AM 發表:
我終於上黎幫你留CM啦~唔好再話我
次次上黎唔留啦~哈哈~
嘩!好掛住你地牙,成6個幾月冇見過
你啦~到時個個出返哂黎一齊去
食飯吧~哈哈!!
我今個月最後一次留CM啊~
下個月再黎吧~同埋有緣就見面啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]