今日係同老婆仔一個月既日子啦~話咁快就一個月~呢個月都發生左好多好多野~老婆同我都發左好多好多脾氣~更加可以講係嘈左好多好多交~講笑既話可以話係洗左好多好多錢~(呢個講笑既) ~ 不過...今日既我...居然諗唔到可以同佢去邊到行下...做的咩...冇計啦...我又要守老感...唔係既話好多野都做得...唔洗下下要9點9番屋企...呢家野講真...對我老婆辛苦的囉...佢又要掛住我...但我又唔係成日係佢身邊...~不過都有野開心既...老婆話自己開始有心去搵野做...我都仲係搵緊一份學到野既工做...而家呢份工太得閒又學唔到野...又唔係多錢...所以我就搵工轉啦...今日老婆仔生暗倉...有的想(必)左佢...但諗諗下都係唔好...怕佢會留(la)係個面豬(登)到...而家老婆豬係到汁屋...掃緊垃圾...但我覺得佢係到搵垃圾掃多的...的垃圾怎掃都有既=_=" (p.s) 今日係講老婆架咋~朋友們~今日冇你地份丫