弘哥

2008 年 7 月 28 日  星期一   陰天


2008-07-28 鬱悶 分類: 今日的事

 哈哈''
琴日一早去左行山''
行完''去左喝茶''
然後去左旺角''
行下街""食下野"玩下咁"

今日係星期一"
又要去游水"好攰牙"
但係''
下午冇野做"悶
...........






訪客留言 (返回 tsanggavin 的日誌)


cariswong 於 2008-07-28 10:03 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



cariswong 於 2008-07-28 04:04 PM 發表:
hi'
你+我做fd啦?!'我同意左啦
留个言比你^^cm
要回Bor'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]