弘哥

2008 年 7 月 6 日  星期日   陰晴不定


不安 分類: 未分類

 去完cAmP好累牙 搞到我腳軟 救命  今日先好返啲咋






訪客留言 (返回 tsanggavin 的日誌)


p445ykc2 於 2008-07-07 01:17 PM 發表:
哈=]
如果吾系你"
我要做咩多下掌上壓
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kristy_1124 於 2008-07-06 11:49 PM 發表:
祝你開bl0G成功!!
十卜十卜"
呵2=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 ^^
Posted at 2008-07-07 11:50 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yiub1314 於 2008-07-06 02:30 PM 發表:
哈哈''
祝梨開bl0G成功!!
我十卜梨''
+油哇''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你係唔係成日on先!!!
Posted at 2008-07-07 11:53 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]