今日12點先起身..從來無試過咁遲..
或者當我心無所執著..完全放鬆就會咁..
新年..我暫時放低左書本..
因為自修室唔開..一個可以說服我既藉口..
我又去返以前享受既生活..
睇左3套電影 美:潛逃時空 香港:暗戰1 日本:大逃殺1
晚上去左親戚屋企食飯..生活算係多姿多彩
今年無得返鄉下..因為前幾日先發現回鄉證過左期..
有好有壞..朝住好既方面去唸..玩到盡..再專心讀書..