| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2012-01-24 |
分類: 未分類 |
今日出去行左一日..睇野多過買野..
我朋友同我講..好想回到過去...
但大家都明白根本無可能既事..
得閒出梨行下街..傾下往事..的確幾開心..
好多時大家都會互相講下自己面對既問題..
之後再討論點樣面對..
我覺得做任何事..都一定會有正負面影響..
如果想完美..根本係無可能..
所以..盡自己力做最好既決定就得..
就算最後係有負面影響..都唔洗怪責自己..
當我地係背後講人地壞話既時候..
其實人地可能都做緊同一樣既野..
只有第三者最明白呢一個道理..
以事論事..唔針對任何人..講野唔過火..
我覺得..咁樣做人就已經可以對得住自己..
可能人地依然係背後講你壞話..
但做左自己既本份就得..
做決定 要快..要狠..
取得快..棄亦要快..
將得益提到最高,,將傷害減少到最低
|
網主回覆
即係其他野唔認同啦  Posted at 2012-01-27 11:23 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|