尋晚發左一個好可怕既夢..
我夢見自己拎成績表既一刻..
我見自己好傷心既樣..
我真係怕左...
今朝8點鬧鐘響左就即刻起身食早餐去溫書...
既然選擇左讀書呢條路..
我決定付出所有努力..
如果你將你既所有事..無論係開心..唔開心
都話俾你相信..你喜歡既人聽..
但佢依然對你既事情不聞不問..
咁呢一個人仲值得你既信任嗎? 值得你同佢唸藉口嗎?
仲值得你花時間係佢身上嗎? 值得嗎? 好像已經不值得了..