我曾經得出一個結論..
就係失敗既時候更應該努力..
為迎接成功而努力..
如果失敗既時候..給予自己休息..
咁只會失去爭取成功既機會..
結論係..今日努力係為左明日..
今個月努力係為左下個月..
今年努力係為左下一年..
經歷失敗既人係好可怕..
因為佢地嘗試過失落既感覺..
呢一種感覺會不斷係腦海中浮現
最後會驅使你..避免再嘗痛苦..而作出行動..
每次放棄時...痛苦既感覺就會係我腦淤中浮現..
我絕對計較成敗得失..
既然有得選擇..點解要選擇失敗?
失敗..再挑戰..再失敗..再挑戰..成功..再挑戰更高成功..
我以為自己會有極限..
再努力..最後都係一樣..
但原來..我未到極限..我今日先知..相比以前
原來..我不斷不斷成長..好多好多..
我覺得未完..仲可以再進步..再成長..
我每日都提醒自己..勝不驕..敗不餒
|