tsangman
暱稱: Ken
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-25
2020-08-11
2020-05-24
2018-08-10
2018-08-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2012 年 3 月 3 日  星期六   晴天


2012-03-03 分類: 未分類

我有位朋友..問左我個問題..

"如何才算學業上成功

假設A 拎100分..我拎合格分數"

觀點與角度..
如果一個叻人..科科100分..唔算係成功..因為係正常
如果一個差既人..科科100分..就係成功..因為超越左佢自己既能力
如果一個差既人本身就好差..但都有合格既分數..佢已經好成功
個point就係..超越自己既能力
或者..發揮自己既能力
俾埋例子仲好..自己平時都係唔合格.10-20分..
今次努力左..雖然唔係100分..但合格..已經好成功..
超越左以往既自己

答完之後..我係到反思..

其實..拎幾多分都唔重要..

重要既係我..係一個成功既人定係失敗既人...

今日..時間上..我超越左自己..

我希望下一次..係聽日..

 






訪客留言 (返回 tsangman 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]