我有位朋友..問左我個問題..
"如何才算學業上成功
假設A 拎100分..我拎合格分數"
觀點與角度..
如果一個叻人..科科100分..唔算係成功..因為係正常
如果一個差既人..科科100分..就係成功..因為超越左佢自己既能力
如果一個差既人本身就好差..但都有合格既分數..佢已經好成功
個point就係..超越自己既能力
或者..發揮自己既能力
俾埋例子仲好..自己平時都係唔合格.10-20分..
今次努力左..雖然唔係100分..但合格..已經好成功..
超越左以往既自己
答完之後..我係到反思..
其實..拎幾多分都唔重要..
重要既係我..係一個成功既人定係失敗既人...
今日..時間上..我超越左自己..
我希望下一次..係聽日..
|