心情好緊張..
每次考試前..我都好難平伏自己既心情..
盡力..但換來失敗..我真係唔想...
我太天真..現況同計畫..相距有段距離..
雖然比部份人好..但亦比部分人差..
我不滿足於現狀..
我好想不斷前進..
每日都好多考慮..好多決定...日日變..日日改..
我都唔想..只係..我每日都比尋日唸深左一點點..
深入考慮多一點..所以..又改變左一點點..
當機會與機會中作一個決定..我真係好傷神..
我可以做既就係盡全力..另外..同自己講一聲"加油"..
我唔想再放棄機會...