我估唔到...會以咁既方式講再見..
雖然我知道離開係遲早既事..
但我估唔到咁快...
我其實知道丫凝同丫姍都好錫我..
我地會成日講笑..笑笑罵罵過一日..
我唔知道丫凝原來為我做左好多野..
我唔知道佢既用心...
我唔知道丫姍會咁睇重我地既關係..
我亦唔知道我會咁重視我地既關係..
我真係好唔開心..原來離別既感覺係咁難受..咁痛苦..
我地今日仲講好左一齊去剪頭髮...
人生可能就係咁..喜歡捉弄別人..