之前既同事丫姍正式升為店長..
果時我地都係trainee..互相幫助..
我地都覺得我地之中有一個會升職..
估5到..被我地都估中左..
當時..第一次覺得好快會升職..
如果果時......我唸我地已經一齊打理緊間店^__^
丫姍同我講..等你有what's app再同我傾計..
雖然我知道係講笑..哈哈..但我一直有記住..
努力賺錢..為左可以同你呢D人暢談
我做到..你都成功左..恭喜.
好快就要同WING C講拜拜..
我都覺得我地好傾得埋..
返工既其中一種樂趣就係同WING C傾計..
WING C教左我好多野..工作..待人處事..
真係好感謝佢..
我都有唸過5讀書..繼續係到工作..
但..有時有D野5係話想咁就咁..仲有好多野要唸..
我希望最後工作既時間..大家工作順利..准時放工..
|