第四十三日..
今日..我同同學傾左各自既目標.
我自己都唸左幾個選擇
1 如果第一個sem既成績唔好..可能就轉科..
2 如果ue合格..就讀ou..
3 如果養和收左..就去讀..
正當我地係到傾緊未來既時候..
竟然有同學申請退學..今日係佢既last day..
佢話呢科唔係佢既興趣..所以就quit左..
我同意佢既講法..佢係為左追求自己既夢想..
我覺得佢好勇敢..
我既夢想又係咩???
今日有另一件在意既事..
之前睇左篇神級既作文後..我就覺我自己無可能拎到高分
但今日派左成績..我英文作文竟然接近滿分..十分驚訝..
.對我梨講係一種鼓舞...因為有人欣賞我既作文...盡力..而為
|