可惜可惜..year 1 報讀5到我想入既科目..
原來仲打算靠gpa..博一博,,睇下第一年升5升到u...
不過..係報non-pjupas既過程中..
重新燃點左我升u既希望..
好近...只係差少少!!! 我要加油!!
呢個sem break..我終於可以約fd出梨食飯..
完成左幾個聚會..我已經好滿足..
一切重新開始..
勝不驕..敗不餒