即日來回鄉下..感覺好奇妙..
鄉下既經濟壞越梨越好..
處處起樓..家家都最少有一架車..
親戚個個人問我係5係讀緊大學..
我只能答5係..然後就係苦笑..
我內心安慰下自己..其實入到大學既人只係好少..讀到高中已經5差..
好多人就算5係大學畢業..依然可以賺到錢...有一番成就..
我有少少介意外界對cucsc既評語..
我個人覺得cuscs既師資係5錯..學到野..
而且我想讀既科只係得呢到先有..
其實一開始..我就已經係一堆選擇中..選左最好既..
所以..我並5需要後悔..
我既信念 5夠堅定...堅持自己既選擇..相信自己既道路..!
|