我太弱啦..
我好似太依賴我既朋友..
我覺得我好幸運..開學前一日就識左2位讀書叻既人..tam tam 同chelsea
2位都成為左我既組員...其中tam tam更係我既best friend..
尋日..中文老師同tam tam講..中文科..佢第一..
我都替tam tam 開心..但又有少少傷心..A得5%..得2個名額..可惜不是我..
我成績方面..總係差tam tam 少少 ><
英文..又5夠chelsea 勁 ><
兩大勁敵..同時又係我既兩位幫得手既組員..
我希望我地會有良性競爭 ^__^
我會努力追上你地!!
太幸運..認識一班很好既同學...希望大家開心渡過未來既一年時間..
|