tsangman
暱稱: Ken
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2021-04-25
2020-08-11
2020-05-24
2018-08-10
2018-08-08
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2013 年 4 月 14 日  星期日   晴天


2013-04-14 分類: 未分類

 首先...恭喜..張依文..佢既bb 終於出世啦..

你係我既朋友中..第一個有小朋友...

感覺好奇妙...

我過去超鍾意同你傾計...好開心..好快樂..

好多謝你過去 為我既煩惱 俾左好多意見我..

我記得我係 blog 認識你..一位好 努力讀書既女仔..

令到我 想認識你..

係讀書方面..我一直都努力 向你學習..跟住你既腳步..

----------

我呢排 有少少5開心..因為 做project 好辛苦..

一個5個人既project...最後..我做左大部份..

花左我好多時間..同心機..台上一分鐘..台下十年功..

成績.其實未考之前已經知道...

另外..我5識得同一個人相處...佢 既想法同我 相差好遠..

同呢d人溝通..我感覺好辛苦..

我覺得呢個人只會拖累我既工作進度..拖底我既gpa..

我覺得我既想法好衰..但我不得不向現實低頭..

我覺得好辛苦..我追5上 cluiky.追5上 tam tam..

我好想入大學..但 我只係得3.46/ 4 

係人地眼中..可能係一個好易拎既分數..

但係當你真係想拎既時候..你就會發覺..其實好難..

sem 1 ..花左我半年時間..5出街..5去玩..通頂,,日日溫書+ 做功課..

部份時間 返工..assigment..中上/ 最高分

最後先 3.46..我5知好運定係無運..

B+ 係可恨既分數..而我拎左3個b+ (3.3)  2個A- (3.7) 

正如..我既同學拎 3.6..我同佢相差 2個level..但果2個level..距離其實好遠..

果少少既差距..就拎到我 有5少影響..

只係差一個level..我就可以去參加交流..

al只係差一個level..我就可以拎到獎學金..

之後第1個sem 拎到3.3 以上..又有獎學金..

就係咁..我無左2萬蚊..( 反悔無check 卷)

我要係全部科拎哂 A - 先有機會拎到3.7

我要將3個B+ 再 升一個level

但係談何容易..


----------------------------------------------( 可以訴苦..但係講完就算...然後繼續努力----------------------------------------

-----------------------------------------------因為我知道所有成功既人..背後都有辛酸既日子)------------------------------------


每個人既目標都5同..

我幾認同丫sir 既一d 說話..

讀書就好似人生..將讀書所學既野 應用係人生到..

正如丫sir 所講..何為 problem ??

如果一個人想拎100分..

但最後佢先拎得99分..咁果1分 就係佢既problem..

佢想得到..但佢仍未得到..

problem solving

1. what is your problem?? gpa 3.5以上

2. what is your solution??

花多d時間溫書..屋企..中大圖書館..學校basement..公共圖書館..5識就搵老師

3. choose your solution..屋企 溫書/ 中大圖書館

4. implement your plan ..買電腦 帶去中大圖書館溫書+ 做project.

結論就係..laptop

---------------

多謝 blog..俾機會我係到 express my opinion..

 






訪客留言 (返回 tsangman 的日誌)


EMAN222741 於 2013-04-15 05:47 PM 發表:
我會一直睇住你成功架..你GE開心同五開心.希望你每次都可以係度分享...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我會丫..感謝你 ^__^
Posted at 2013-09-04 01:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]