今日真正體驗何為 寂寞..
寂寞在於 身邊沒有 可以傾訴的對象
工作..很悶...沒有什麼需要做的工作..太輕鬆了..不舒服..
之前相熟既同事..通通不在身邊..candy,,wing C ..miss you so much..i like to talk with all of you
在家裡..房屋很大..卻空無一人..對住電腦..電話..感覺就像跟 死物說話..
其實..由細細個開始..我已經成日一個係屋企渡過..其實真係幾悶..
屋企人要返工..得自己係屋企..打機係為左等時間快d過..
過去.我好少感覺到寂寞..
咁就要多謝我既朋友..係我生命中佔有重要角色..為我帶來快樂..
尋日同個小學朋友傾左成晚計..好開心..好快樂..童年回憶..
佢話..佢自己讀書5叻..都好感激好多人錫佢..俾機會佢..
其實..我同佢一樣..我自己都5叻..但身邊總有一班鍚我既人....真係好多謝你地..
liliy 姐係我其中一個恩人..佢.令到我既世界擴闊左..
成為我生命中既轉捩點..得到不一樣既人生..
我希望可以係到..講一聲多戲..
多謝過去一直幫助我..痛錫我既人..
|