首先..好開心水上急救pass左..感謝耀sir同一班新識朋友既支持同合作...
下一次係挑戰泳池救生..我都希望三年後可以再同大家一齊再覆修..
------
今日返工..企足11.5小時..隻腳好疲倦..
識左好多新朋友..亦都重遇好多舊同學..老師..
日日都望住一堆靚鞋..高質量..又特價..我自己都好想買返對.. ..
但一諗起返一日工 換一對鞋..又覺得5抵 ..
D同事問我係5係為左買鞋而返呢份工..我都笑左.. .
雖然返緊呢份工..但我期待緊另一份工..我想試多d 5同既野..
我發現自己都幾適應到新環境..勇於面對新挑戰..
呢份工令我學識左好多新知識..好開心..
上一年暑假..返寵物店..感覺都好正..
------
其實..我係5係真係鍾意event management 呢?? 我都好想知..
我5想讀完個degree 先後悔選錯科..
miss 又建議我做一年野先..又或者去外國讀一年degree..我都考慮緊..
其實都係錢既問題..如果去外國讀書都有學費津貼(但我都要貼5萬)..
住宿1年5好超過3萬(其實一定過3萬)..都可以考慮..
總共都至少8萬..讀到..但不想負債..
1個月還2千..1年2萬4..都要還3-4年..
錢..很難不重要..!!
|