游水- 今日上游泳課..一上堂就test..係無泳鏡既情況下..竟然游到1分48..
相比一個月前既成績..足足快左10幾秒..難以置信..
25/7 筆試..4/8 泳試..一決生死..
工作- 今日面試..又成功左..即刻簽左合約..
我已經有3份合約係身..開始疲累..已經好滿足..
呢份工有training..可以學到新知識..好快樂..
康樂 - 22號水上活動後補日..希望抽到滑浪風帆同獨木舟..
進修- 想報既ielts班竟然取消左..又要花時間研究下其他名師..
感受- 今日游水..讀ku既同學仔share左佢果科既資料俾我聽..
原來..gpa有2.x幾已經讀到exercise and health..但ielts 要拎6/6.5..
我都要努力啦..距離目標只係差少少..加油..
|