讀書vs 工作 + 工作記
今日好多人入錢落我袋..
我都開始諗緊係5係讀書一定好過工作呢..
人地16..18歲就開始做野..
我讀完HD..Degree..都成23..24歲..
到時..人地已經多我4-6年經驗.我又點管得住佢地呢..
同埋..讀書又真係好5實際..
我都5覺自己對自己果行有好大認識..
情況就好似有時見自己考左D證書..
但其實考完都5識..只係死背書..
-------
今日個客差D嚇死我..佢著住對鞋去俾錢其實無問題既...
但佢俾完錢5返去俾張收據我..嚇死我..差D要賠錢..
好彩俾我搵返佢.. ..
轉左去荃灣之後..生意冷淡..
是日我做左3單生意only..但其他人係0單..
|