呢幾日我既心情大起大落..
5開心..係因為得知教我英文既Jessica要離開cuscs..
呢位係一位好老師..除左係堂上教左我好多知識外..
課堂外仲幫我補英文..過去一年真係好多謝jessica..
一方面對miss不捨..一方面又要恭喜佢..
因為佢將會去poly U教書..
其實miss無義務再幫我同我班朋友..
但佢都熱心願意幫我地準備下年大學interview既野..
非常感激 ...
-------
開心既係讀我科既2位孖仔師兄都入到ugc既degree..
佢地分別入左cu同bu..真係恭喜哂..
入ku..cu..bu..係我地讀康樂/運動科既夢想..
佢地既成功激勵左我既鬥志...
我都要繼續加油!! 我希望入到呢3間大學既ugc degree..
|