今日第一日返工..
名義上行政助理..實質係打雜...
有甜有苦..
甜在超高人工 同對我將來既工作超有用..
苦在 工作環境 差..
但受人錢財,替人消災...
而且能夠係70幾個求職者之中脫穎而出..感到有D自豪..
逆境生存..學多D知識...
----
今日返完苦工..晚上仲要去補習..人都就死..
經過今日之後..令我更加反思人生..
之前覺得賺錢好簡單..所以對於錢無咩想法..
有野想要就買..自給自足..
但今日覺得..錢..得來不易..
我會覺得我辛苦付出既時間而換取既金錢..5可以隨便就洗左佢..
另外..我覺得知識好重要..
5想辛苦工作..只有獲取知識..從而獲取知識型既工作
|