超耐未休息過..成個暑假都未休息過..
今日訓到12點..勁正..成年未試過..
有時候真係要休息下..
勁耐未打過機..一次過玩左個下午..好滿足..
晚上..做英文listening exercise..
發覺我對英文數字既敏感度勁差..
其實我一直都知..
有時寫個電話號碼都會寫錯..
明明聽到8249..都會寫左8248
13 /30 14/40 15/50...
我覺得係接觸得少..要時間去諗..去作出反應..
加油啦..聽日又要上2日既滑浪風帆..
-----
諗通左做人係要識"講大話" 保護自己

|