仲記得上一次學自由式既時候係8年前既事..
今日再次學習自由式..
我覺得超辛苦
游到最後10米..雙手係抬5起..
不過..其實我未試過用自由式游超過50米..
今日成功左..一個好既開始..
游完水後..成個人都虛脫..個頭仲好暈..
最後..拖住疲累既身軀回家...
今日既付出..係為左將來條路好行D..
我要keep 住綀水..
其實距離達成目標只係差少少...繼續加油..!! keep going!!