經歷左逆境後...終於順境啦 ..
返學半個月已經經歷左好多事情..
發生左好多不如意既事..讀書..工作..家庭..
幸好..關關難關關關過..陸續收到好消息..
好開心加入左幾個義工活動..同時又做到學校既大使..
功課上亦順利完成第一階段..Thanks so much..感謝..
另外..感謝各位老師..願意為我寫推薦信..感謝..