好耐未打日記啦..剛好一個月..哈哈
雖然係短短一個月,但感覺成長左好多..
感謝所有俾機會我學習既人..
感覺正在走上事業巔峰..
Crazy....從來無妄想過自己成為主角..
從來無想過自己會成為其他人既焦點
無想過會係台上演講..
更無想過自己會成為學校既代表..Amazing...
我自己已經睇淡左一D野..
我認為degree係需要..
但未必需要係要名校..都係興趣為先..
但點都好..努力爭取左先..到時候再慢慢選擇..
感謝喜歡同愛我既人..多謝你地..^__^