新一年..
係新既開始..
又或者係舊既延續 ..
呢一年..我改變左好多..
每個月既schedule都係爆..
可以話充實..亦可以話忙碌..
充實換來知識,技術,更廣人際網絡,工作機會,及入大學的機會..
同時忙碌令我更珍惜每一個人..珍惜同人相處既時間..
事業,學業邁向高峰既同時..我意識到人既壽命其實好短..
可能隨時會離開呢個世界..
所以我盡量將我既心意講俾我既朋友,家人同我喜歡既人知道..
我希望就算明天突然就終結一生,我都可以好開心咁離開,而5會感到後悔..
多謝所有照顧我同喜歡我既人..
能有你們.快活無可比 ^__^
|