正式完左CUSCS既讀書生活..等待成績公佈..
感謝SCS帶俾我好多學習經驗..
如果無SCS..我5會做到學生大使,亦5會有機會幫學院拍宣傳片..
更5會有機會成為CU既學生..而且得到報紙採訪既機會..
加上成功拎到獎學金..
我5否認我自己都好努力..但我都好多謝老師同朋友既支持..
正如恩師所講..可能我前世/今世做左好多好事..所以有回報..
未來條路我都5知點行..但我會努力去探索..