今日同lily姐去左睇"輝耀姬物語"
笑下...又領悟了人生..
另外好感謝佢又帶我食新野..又係新嘗試..
傾下計..又計劃左未來既方向..
2年努力享受大學既生活..同時兼職目前既工作..
2年後..拎完degree同3年既PT工作經驗..
搵下D私人公司/ 總會..期間就進修英文..希望ielts 考到6.5..
符合政府中英文水平就嘗試康文署既工作..
希望憑住相關既學位同工作經驗做到份學位要求既政府工..
又或者去考返個教育文憑..做pe老師..
計畫..每秒都在轉變..將來我再睇下預期同現實有幾多差別..
|