話咁快原來上一次打blog已經係兩個月之既事...
我係一個善忘既人..我只係記得返工日日都好忙..
返工係為左賺錢同累積年資 apply 下一份工..
今年目標係
1) 努力搵一份更好既工..
2)努力考到游水教練牌, 同埋進修其他牌..
生活忙碌..一至五 疲於奔命..奴隸獸..奴隸獸..
六日 進修
每星期既願望就係早上可以訓超過九點鐘..haha..
繼續努力..