今日返到學校早禱祟拜!!
聽個呀sir唱歌!!
唱到走晒音!!
成個禮堂係到笑!!
之後有吳穎詩幫佢手唱!!
完晒之後返課室!!
之後就開始上第1堂英文!!
個Miss終於有返啦!!
個Miss同我地講:[你地升到中四可以去讀小毅進]
之後我地唔知小毅進係咩!!
只知毅進係咩!!
上完英文到數學!!
比功課我地!!
我地好快就做晒!!
之後冇咩事發生!!
到左放學!!
個黃小波又唔知咩事!!
留左我!!
話你有冇蝦叉燒!!
我都唔知咩事佢又屈我!!
係屎忽佢地整!!
完本呀sir要留魚蛋變左我!!
真係好慘!!
終於放到學!!
同左屎忽佢地去科幻!!
我1打4魔獸贏左!!
之後玩左陣勁舞!!
返屋企!!
打魔力!!
打BLOG!!
今日係咁多!!
留CM!!
|