∴°﹒☆°男人婆之日記☆°•°∴°
今日好遲先起身…冇咩做啦…玩左陣電腦…就去左食午餐…本來話去赤柱嫁…但係呀媽又話唔去啦…之後2:00p.m.返左屋企訓到6:00p.m.…訓左好耐又好悶喎…未睇電視囉…之後又冇野睇就執左小小野…都幾順利ge…之後睇高家…又睇神鵬…都幾好睇嫁…中有今日書商打左黎…因為我星期4要去深圳玩喎…星期五先返…之後我去唔到拎書…之後竟然可以改25號拎喎…開心死我啦…^^
CIB真係好好睇嫁…依個好睇過愛情全保好多…><