琴日係深圳返黎…係果到住左一晚酒店…搞到好掛住屋企…今次去深圳玩左好多野…食左好多野…買左好多野…都幾開心嫁…次次去旅行…多數都係去玩機動游戲…我今次又係啦…咪咪話深圳D機動遊戲好危險…差唔多樣樣都唔比我玩…果個過山車都冇360轉…都唔比人玩…死得先算啦…真係好像死神來了,死神又來2同埋死神再來3果D內容咩…有冇咁岩呀?><最好玩果個雪車…上左去好高之後落返黎…好好玩咁…又冇安全帶…只係有工作人員陪人玩…人肉安全帶…夠晒安全啦…咪咪都唔比人玩…算啦…第日叫舅父帶我去再玩過…^^
今日約左NG…黎我屋企整XG&做功課&最重要ge都係睇中國女排打比賽…^^加油呀…中國女排…><
|