今日一早起身飲茶…飲完茶返屋企開MSN…之後岑詠珊話上黎我屋企一齊做功課…之後我未話好囉…之後佢黎左但係我教緊我細佬做緊功課…我就叫佢做住先囉…之後佢做完我都未做完就問我…去租碟未呀?之後唔通話未咩…過門都係客呀嗎…之後落去買野食…之後又租碟…佢話對愛上屍新娘冇興趣未租第二隻囉…之後就租左獸猛猛奇兵…都幾好睇嫁…又好笑又有親情…之後就做左陣野…
今日果餐又係我老豆整…一時時我老豆一時時我咪咪…佢地中整得好食過工人…但係以前由細照顧到我大果個工人簽到合約返黎幫我地手啦…但係我有小小想有小小唔想…因為如果佢黎左我又再次食唔到我爸媽整ge野啦…又要等好耐…我唔制呀…但係唔洗再洗碗又未常唔係一件壞事…又唔洗我再做家務…真係幾好嫁…因為我都做唔慣好辛苦嫁做家務真係…唉…
之後食完飯啦…我老豆收左大單野做…之後我老豆想搵人幫手…但係叫姨丈幫手佢又唔肯…之後我老豆再搵其它人…但係又冇人幫到…之後再搵姨丈…我老豆已經好聲好氣叫佢幫手…佢都係唔肯…咁算啦…我唔會再當佢係我姨丈…咁都唔幫忙…聽日佢都冇野做嫁啦…有錢唔搵…正白痴…之後好采南叔幫到佢炸…^^
|