∵六月十一日∴
話咁快又黎到第2期考試既中段 -
終於可以玩返一日-
對於今次考試,我覺得d卷都出得幾容易...-
唔知大家係咪咁諗呢-
今次考試都落左力-
希望d成績睇得落喇-
-----------------------------
最後兩日就博殺埋佢∼
各位加油喇∼∼地理呀∼∼難呀∼∼