出左尖咀搵fd 跟住洛左diso 之後去左搵大何./ 係網吧打左2粒鐘/ 食早餐番屋企訓教了
有一個消息
都唔知好定唔好
到8月我就要過台灣
過到個到讀大學..
又可以搵黑角@@
不過我又唔捨得h.k.
同d朋友
一個字煩
一讀就要5年了......