有一件在半個月前發生的事,忍唔住講出尼。如果你可以去迪士尼樂園玩,應該是十分開心的.但如果去迪士尼一次過失去你心愛的野,開心嗎?我就失去了nds lite,不是讓人偷了,只是被水整濕了,不是普通的濕而是十分之濕的濕.我牙爸的ndslite同埋手提電話 也濕了,真係「肉痛」!!!!我和我牙爸的ndslite都有套套住,點解佢嗰個都冇乜點壞,但係我嗰個都玩到,但就有小小壞.....
下下下星期三我生日.....開心
中學,十分忙碌,唉,+油
我尋 日去左我牙爺屋企.記唔記得邊個係大腳趾,大學生.佢地係我堂牙哥,好奸茅個組ar,我同肥大一組,佢地照舊,咁肥三呢?佢同肥媽去飲(喜宴),所以佢唔係牙爺屋企.我冇拾輸,用Luigi(綠色).....結果.....輸的相反詞....haha
雖然今日係開學日,但係我都唔先返學.我係一個中學生,我大前日,前日,尋日,我返左基元!!話係迎新日wo..我係紅色P.E衫...我好開心..... 我好開心. . .