| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 22 日 星期六 |
 | |
|
正啊!!!~~  |
正啊~~~~今日有新電腦用啊!!!~咁今日朝早就去左砌機喇!!!
係我自己一手一腳砌出黎既啊1!!~~ 好有成功感啊!!!!
不過真係好多野搞~~~正左成日啊1!!!~~~今日冇咩諗!!!
無喇喇又想聽返好好戀愛同好心好報啊!!!~覺得好好聽啊!!~~OUT 左D不過都DOWN左黎聽!
又係度係咁DOWN歌喇!!!~~真係有D驚驚地添!!!!!
又玩吓BT DOWM野!!!!~~~新電腦都好快啊!!
正啊!!!!~~~琴日同王嘉朗去左正野~~~正到成8點先返到屋企!!!~
之後打比王嘉朗吹一陣水咁!!!!~~~~~~琴晚成晚都好眼訓喇!!!!~~~
兩日冇打日記都係因為之前電腦慢姐!!!~而家有新機就唔同D既喇!
|
| 刊登時間︰2005-10-22 11:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|