MY DIARY*...

tsekashing
暱稱: 誠
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
55
傻仔
多野做!
有感而發...
唉~~~~~~~~~
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 135
今日人氣: 30
累積人氣: 4728
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 13 日  星期二 晴天

慘啊!!!~

今日五點已經自動起身喇,可能因為琴日8點訓既關係!!!!~

起左身覺得好精神啊!~不過範得好頭痛啊!!!!~

跟住就同名妹搭mtr返學喇!!!~去到葵芳我就買野飲

出左去又見到佢喇!!~哈哈......日日都見到喎!

跟住返到去學校就做功課喇~~~~~做品做,,,,,,,上堂

係小息果陣我借左本中史書比一個人!!!我一開始唔知原來我都要用既啊!!!~

跟住去到中央我先知我都要上堂!!!!~

     跟住就死係霍sir手上喇!!!~佢就叫我放學見佢!!~~~~

跟英文堂   我又冇功課交!!!~真係想死啊!!!!~

我係做左不過唔知係琴日要交!!!~不過好彩冇野!!!~

最尾佢叫我幫佢搵返d功課!!~~

咁夜左學喇!!~我就去搵霍sir喇!!!~佢講完道理我就幫miss  look   搵野!!∼

搵完就落去打波喇!!!∼∼打打吓肥佬又叫我同terry同朱西見佢

跟住又話我地4個成日係學校踢波!∼∼∼話要我地以後唔可以係學校踢波∼∼又叫我地4個一定要升到班!

我咪話好囉!!∼

   返屋企搭車果陣我又見到佢啊!!∼∼佢同阿餅係葵興天橋果度喎!!∼∼∼

想打比佢既喇!∼∼不過電話未交錢!!!∼打唔出

   跟住d野真係唔想打喇!!!∼∼∼∼∼∼∼∼

刊登時間︰2005-09-13 07:16 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 tsekashing 的日誌)


。YUNG'' 於 2005-09-14 10:33 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-09-16 02:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]