今日五點已經自動起身喇,可能因為琴日8點訓既關係!!!!~
起左身覺得好精神啊!~不過範得好頭痛啊!!!!~
跟住就同名妹搭mtr返學喇!!!~去到葵芳我就買野飲
出左去又見到佢喇!!~哈哈......日日都見到喎!
跟住返到去學校就做功課喇~~~~~做品做,,,,,,,上堂
係小息果陣我借左本中史書比一個人!!!我一開始唔知原來我都要用既啊!!!~
跟住去到中央我先知我都要上堂!!!!~
跟住就死係霍sir手上喇!!!~佢就叫我放學見佢!!~~~~
跟英文堂 我又冇功課交!!!~真係想死啊!!!!~
我係做左不過唔知係琴日要交!!!~不過好彩冇野!!!~
最尾佢叫我幫佢搵返d功課!!~~
咁夜左學喇!!~我就去搵霍sir喇!!!~佢講完道理我就幫miss look 搵野!!∼
搵完就落去打波喇!!!∼∼打打吓肥佬又叫我同terry同朱西見佢
跟住又話我地4個成日係學校踢波!∼∼∼話要我地以後唔可以係學校踢波∼∼又叫我地4個一定要升到班!
我咪話好囉!!∼
返屋企搭車果陣我又見到佢啊!!∼∼佢同阿餅係葵興天橋果度喎!!∼∼∼
想打比佢既喇!∼∼不過電話未交錢!!!∼打唔出
跟住d野真係唔想打喇!!!∼∼∼∼∼∼∼∼