我今日好早起身!!~跟住好快出門口之後上堂!!!
返到去~~~就做功課喇!!!
都唔洗點做既喇~~~因為琴日已經做灑!
跟住上堂喇!!~上生物果陣我又射阿羅健射到佢勁痛囉!
跟住兩個小息都去食野!!! 今日上P E就係學校上喇!!見到阿 波喎!!
佢話佢比簡頭搵到D煙而家比人停緊課!!!~抵死喇!!
上PE堂果陣我就同羅健同朱西又打杖喇!~係咁射啊!
我174高 52.5重阿SIR話正常冇過瘦冇過肥!~~~~
放左學就返屋企喇!~~~三點到就換三去踢波!!~今日都係咁射唔到波!!唔通又要重新學過踢波?????????
我今日隻腳都係痛!~~不過都係堅持踢波!!!~~~!!!!
都踢得唔錯~~過到人不過最尾一腳唔得!!~~~
即係都係垃圾仲未回復狀態! 跟住係訓之前同佢傾左陣電話!!!!~~~~
都已經好滿足!!~~哈哈!!~~~~今日比我既書法大家睇吓喇!!~~~~~~~
果個補習老師我記得你.......
你係朱SIR!!!!~~~~
果陣女青果個啊!!~~~哈哈!~~多D黎喇!~~歡迎你!~得閒搵我踢波喇!!~我同班FD都有組隊既啊!!~~
輸都唔緊要!~都係玩吓姐!!!我地!踢得都唔錯既啊!!!得閒打92312339搵我喇!!我係謝嘉誠啊!~~
等你既啊!!!唔知你睇唔睇到呢!!!~~~~
PS
原來仲有人話鐘意佢
不過佢兩個都唔鐘意!!!!
不過唔緊要我等啊!!!!!哈哈...睇完唔好自殺啊!