MY DIARY*...

tsekashing
暱稱: 誠
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
55
傻仔
多野做!
有感而發...
唉~~~~~~~~~
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 135
今日人氣: 20
累積人氣: 4677
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 9 月 24 日  星期六 晴天

台風

今日打風啊!!~~~我就係屋企喇!

      又見到太陽,,,又落雨.....又有風都唔知個天想點

完本諗住日頭踢波!!!!不過又大雨又大風最尾取消啊!!!~

  二點到就同阿鏗鏗去食野!!~~~頭盔果陣又黎左喎!!!!

 之後個個都上灑我屋打機啊!!!!!            第一場我就輸比阿鏗喇~之後就係咁win啊!!!!~

唉....穴係我都唔想既喎!!!!不過有實力冇計喇!!~~~~哈哈!!!~~

    跟住去左踢波啊!!~~一上場勁順!!~又過到人.......不過射唔到波!!!!~!!~

傷返隻左腳啊!!~~好痛啊!!!!~~~

            

刊登時間︰2005-09-25 12:14 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 tsekashing 的日誌)


carmen 於 2005-09-25 08:33 AM 發表:
做咩左腳咁痛既??...coz咩呢?....hk係咪成日打台風??
係咪跑步跑傷家??...小心d嗎....^^
                                           carmen 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好少有台風姐!!你英國果邊凍唔凍啊?~
  踢波正返傷姐!!~~~舊患啊!
Posted at 2005-09-25 12:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]