| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 9 月 29 日 星期四 |
 | |
|
死得人多  |
今日我又同羅健返學喇!!!~一返到去就有人話我地乖左!!!!~哈哈
第一堂陳sir音樂啊!!~~悶啊!!~~~我就訓喇!勁好訓喎!!~訓到落堂....
隻手勁痛啊!!~第二堂電腦啊~~又係訓教堂啊!又訓呢!!~
到英文堂喇~~~~成班得兩個唔合格7係其中一個喎!!! 真係死喇~都唔知點好!!~再係咁落去!
都唔知要死幾多次啊!~不過LISS LOOK冇小我既!!!~好好人吓!
唉~~~~放學果陣勁慘啊....又留堂喇!!!班主任又知我琴日影同學相果D野!
我幾偉大啊~!~~唔理自己走影D靚女比大家睇喎~~~~應該多D上黎喇!!~~~好多人又係喎!!!
睇左咪留言囉!~~起碼都比我知我黎過MA!~~~~ ]
跟住班主任話因為左電話既野~~~我同健要留多個星期啊!!~不過都好啊!!
有專人教功課啊!!~~~~~
跟住今日同個FD坐左陣又食飯咁!~~~玩左好耐吓啊!!~~好正啊!!!~而家係屋企啊!!!~
準備訓喇!!
|
| 刊登時間︰2005-09-30 12:37 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
BERRY"]] 於 2005-09-30 08:59 PM 發表:
|
網主回覆
得閒多D黎喇!!!~~而家好似好少黎喇~ Posted at 2005-10-01 12:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|