MY DIARY*...

tsekashing
暱稱: 誠
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
55
傻仔
多野做!
有感而發...
唉~~~~~~~~~
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 135
今日人氣: 15
累積人氣: 4600
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 1 日  星期六 晴天

正常既一日

今日9點已經起左身喇!!~~就玩電腦玩ps2    跟住問企鵝踢波既!!

最尾今日冇踢!!!~阿鏗上左黎我屋企打機!!打到成7點幾就一齊去食野!!!食吓玩吓吹吓水咁就丁左成十二點!!!

    果陣佢就上左我屋企又玩過!!!!~~~玩到1點30到佢就左屋企喇!!!

ps

   今日冇咩出過街,,,所以冇咩講!!!

刊登時間︰2005-10-02 01:56 AM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 tsekashing 的日誌)


carmen 於 2005-10-02 06:11 AM 發表:
我尼左啦...就係咁過一日...放假why唔同啊媽一起去shopping呀!!
同啊媽相處好d嗎...係咪...??..當然同朋友出街會happy d...但係如可
你主動約媽媽出街...媽媽會好開心家...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我唔係D咁既人!!!成日都係同FD一齊同屋企人既時間好少!!!!~~~
Posted at 2005-10-02 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]

我唔係D咁既人!!!成日都係同FD一齊同屋企人既時間好少!!!!~~~
Posted at 2005-10-02 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]