| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 3 日 星期一 |
 | |
|
好眼訓啊!!~~  |
今日成7點先起身喎.......
之後即刻勁快搞掂出門口喇!~!!!!~
落去架車已經走左又耍等過!!真係煩!!!~
我就坐左係上邊....原古琪坐左係下邊!!!!~~~~之後係葵芳落車就見到佢!!!
對望左一陣!!~~我勁想笑 笑佢搞野~!!!唔知點講喇!!!
跟住就搵羅健就返去學校喇!!!~ 返到去就坐吓!!!~~~~見阿霍sir啊!!!!~~~
跟住放學就去左miss look度補默喇!!!又係唔識 好彩佢都肯放人!
我就唔記得左班主任留我堂 落左去打波啊!!!~~都好好玩既!!!可惜就係我唔識打排球囉!!!!
之後班主任就落左去排球場搵我同羅健同朱西喇!!~~~又係比佢罸!
就聽吓道理咁~!!!!!~班主任都好好人啊!!!!!~~~好正呢!!!過唔到f3真係對佢唔住啊!
最尾返屋企喇.....同羅健一六行落葵芳搭車!!!~~~返到屋企icq add佢佢又唔理人喎!!!
..真係唔知點啊!!!!~ 係學校已經做灑功課!!返到屋企真係係咁玩啊@!!!正呢!!!~
好耐冇咁玩過喇~~~有開心唔開心喇.......math訓覺!!!!樣衰啊!!!~~~~~全班都知果隻!!!!
日日都眼訓啊!!!!~~~~~唔知做咩會咁呢?
|
| 刊登時間︰2005-10-03 09:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
方yan 於 2005-10-04 12:12 AM 發表:
你好白痴呀!wakekekeke.........
|
網主回覆
唔係啊!!!幾靚啊@! Posted at 2005-10-04 07:09 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
方yan 於 2005-10-03 10:55 PM 發表:
|
網主回覆
唔洗咁狠啊? Posted at 2005-10-04 07:10 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|