MY DIARY*...

tsekashing
暱稱: 誠
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
55
傻仔
多野做!
有感而發...
唉~~~~~~~~~
文章分類
全部 (83)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 83
留言總數: 135
今日人氣: 19
累積人氣: 4604
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 3 日  星期一 晴天

好眼訓啊!!~~ 愉快

今日成7點先起身喎.......

   之後即刻勁快搞掂出門口喇!~!!!!~

落去架車已經走左又耍等過!!真係煩!!!~

   我就坐左係上邊....原古琪坐左係下邊!!!!~~~~之後係葵芳落車就見到佢!!!

對望左一陣!!~~我勁想笑  笑佢搞野~!!!唔知點講喇!!!

    跟住就搵羅健就返去學校喇!!!~     返到去就坐吓!!!~~~~見阿霍sir啊!!!!~~~

 跟住放學就去左miss look度補默喇!!!又係唔識  好彩佢都肯放人!

我就唔記得左班主任留我堂   落左去打波啊!!!~~都好好玩既!!!可惜就係我唔識打排球囉!!!!

     之後班主任就落左去排球場搵我同羅健同朱西喇!!~~~又係比佢罸!

  就聽吓道理咁~!!!!!~班主任都好好人啊!!!!!~~~好正呢!!!過唔到f3真係對佢唔住啊!

     最尾返屋企喇.....同羅健一六行落葵芳搭車!!!~~~返到屋企icq  add佢佢又唔理人喎!!!

..真係唔知點啊!!!!~   係學校已經做灑功課!!返到屋企真係係咁玩啊@!!!正呢!!!~

好耐冇咁玩過喇~~~有開心唔開心喇.......math訓覺!!!!樣衰啊!!!~~~~~全班都知果隻!!!!

日日都眼訓啊!!!!~~~~~唔知做咩會咁呢?

刊登時間︰2005-10-03 09:47 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 tsekashing 的日誌)


方yan 於 2005-10-04 12:12 AM 發表:
你好白痴呀!wakekekeke.........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔係啊!!!幾靚啊@!
Posted at 2005-10-04 07:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



方yan 於 2005-10-03 10:55 PM 發表:
抵你死!樣衰!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔洗咁狠啊?
Posted at 2005-10-04 07:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]