| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 5 日 星期三 |
 | |
|
攰死喇...........  |
今朝起身.....仲要訓係床啊!!!~
過左成30分鐘就真係起身喇!!!~
搭mtr又見到小白啊!!!!!~~~頭兩堂班主任喇~~~同阿妹係咁傾計啊!!!~
因為佢chem同我坐埋一張台啊!!!~~~就係咁傾喇~~~傾咔傾吓玩埋煤氣啊!!~
同佢兩個開左個煤氣~原來真係會嘖煤既啊!!~~仲臭臭地添!!~
最尾班主任罸我同佢企啊!!~之後就最埋好悶好悶既堂喇!!!~~~
放左學就去踢波喇!!~~~~校隊啊!!~我打中堅啊1!!~~都唔方打好!!
因為我一向都唔係打果個位既!!!~~不過有幾球都幾ok吓既!!!~
都有比人讚過!!~~可惜覺得自己未完全發揮到!!~~~佢地話我踢正選喎!!!
如果我再係踢得咁差真係唔值得做正選!!!~冇左我自己既進攻!!
踢落去都唔自在..不過學吓打中堅都好既!!! 今日都踢到好攰吓既啊!!!
不過唔辛苦~~~只係攰
希望下次進步會大d喇!!!~!!!~
有正選不過表現唔好都冇用!
|
| 刊登時間︰2005-10-05 09:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|